You give me fever

Igår efter let's dance utröstningen kollade jag på Bee-movie. Den var bra! Fast den sista halvtimmen somnade jag. Inte så lyckat. Fattar inte hur jag kunde somna, när jag sovit TRE timmar på dagen. Helt sjukt! Gick iaf o la mej halv ett.
Idag så vaknade man ett :). Sov alltså i 12½ timme. Så jäkla skönt! Det första jag gjorde va o ta en dusch. Sen åt jag lite frulle o sådär. Sen började jag lite smått på samhällsuppgiften som skulle vart inskickad i torsdags. Men jag orkade inte fortsätta. Så tråkigt!
Har kollat bilderna från igår haha. Många heta bilder på vårt Bad-Gang! Annars har jag inte gjort så mkt mer. Kollat på Tv o såntdära.
Ikväll ska jag o Elina sitta barnvakt åt Liam och Joliiine. Lär ju köpa massa gott och kolla på melodifestivalen. Jolines absoluta favoritprogram haha! Vi ska först vara här hemma hos mej. För Linda skulle först va hemma hos dom sen skulle dom ut. Så då kan ju inte vi sitta där. Men sen efter melodifestivalen så sticker dom o så skjutsar mamma oss dit. Höhö!
Nu ska jag försöka få tag i Elajna och informera henne om kvällen :).
Hoppas ni får en mysig lördag allihop.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback