Ledig dag

Så, idag var man ledig.
Vaknade klockan halv två. De va verkligen superskönt att få sova ut o ta igen alla timmar man missar under skolveckan. När jag vakna åt jag lite frulle sen gjorde jag klart samhälle uppgiften som vi fick istället för prov. Kände mej duktig! Men den känslan försvann när jag såg den resterande läxhögen i bokhyllan.
Efter pluggandet glodde jag på tv o sådär. Sen blev de tråkigt så jag la mej o läste boken från skolan, "snabba cash". Läste över 100 sidor. Kunde inte sluta haha! Den e så bra.. Till middag blev det en pan pizza. Mamma och dom åt köttfärslimpa, inget jag gillar höhö!
Läste enda tills det var dags för Let's dance. Sen kollade jag på det o sen dess har jag bara suttit framför tvn. Och det ska jag fortsätta med, men tänkte att jag bara skulle uppdatera lite om min roliga dag... Höööhööö! Om en halvtimme börjar filmen "Anaconda" på trean tror jag det va. Den e så bra moahah! Eller den e så dålig så den blir bra. Bara jag inte blir rädd. Den e ju lite småläskig. Men vafan, de e ju inte så att en jätteorm kmr komma slingrandes i mitt rum.. Eller?
Jaja, hoppas ni har haft en trevlig fredag.

Tjing!

Är fan besviken på dej!

Kommentarer
Postat av: maria

jag kan komma slingrandes upp i din säng Johanna ;) GRRR

Postat av: Therese

fick vi uppgiften i torsdags :S
den där som är ist för provet :S?

2008-02-09 @ 00:44:16
URL: http://theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback