La bamba

Ja, idag var det som sagt träning igen. Va så opepp som man bara kan va!
Proppa i mej sånna där dimage201ruvsocker grejer haha. Men dom hjälpte inte.
När vi väl var där vart man lite mer sugen på o träna så de va bara o köra på.
Va hemma vid kvart i åtta. Åt matis, sen bastade jag o allt sånt där härligt.
Satte mej o kolla TV sen. Såg att de va BlackJack på Tv4 film haha. Så satt o kolla på den.
Sen satte jag på en favvis film höhö. La Bamba! Älskar den verkligen. Värsta flashbacks från när jag va mindre o alltid kollade på den haha. Så äckligt bra film! Nu ska jag kolla lite på Hajen 4 haha. Undra hur många ggr man har sett den. Dnananananana! Ja, ni fattar :D.

Adios




Kommentarer
Postat av: Anonym

du mänar Danananana nu kommer bibil:O?hahaha, el pebbakagorna

2008-02-25 @ 21:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback