Fredag

Ja så var det fredag igen. Inga planer! Har ingen lust o göra nånting heller typ. Känner mej bara så blööh just nu. Blir väl Let's Dance o sen nån film.
Iaf så vare en skönig skoldag idag. Först hälsopedagogik där vi satt i datasalen o gjorde massa tester om kost o så. Inte så ansträngande! Sen vare dags för BF-film :). Tzatsiki- Morsan och polisen. Den e så braa! Kan typ alla repliker i den haha. Kollade jämt på den när jag va mindre höhö. Man bjöds på bulle o festis oxå. Gotti!
Efter det skulle vi egentligen haf gympa. Men som vanligt har Louis inte informerat oss om nåt. Tydligen så var han borta o ingen visste vem eller om vi skulle ha vikarie. Inte ens Gunilla i luckan ( She's got the LUCK, visst Cilla?) visste o då ere problem. Men iaf, eftersom alla hade dragit hem o gympan inte började förns en timme senare och vi visste ju inte ens om vikarien skulle komma, så tog vi en prommis från skolan till centralen. Det var skönt faktist! Förutom att mina öron höll på att frysa bort. Och nu är jag allvarlig!
Sen tog jag bussen hem som var proppad. Jag ville gråta!  När jag kom hem kände jag mej så sjukt seg. Så jag la mej i sängen o läste några kapitel i boken och åt geléhjärtan, som jag egentligen inte ens tycker om haha. Men efter ett tag så blev jag så seg så jag la mej o sov. Sov från ett till HALV SEX!
Haha, när jag vakna så va min första tanke " NEEJ, jag har försovit mej!" Sen så jag att jag hade två missade samtal på mobilen o då tänkte jag direkt att de va Nina eller Cilla som ringt o försökt väcka mej. Men det var min systeryster som hade ringt. Men sen när jag såg att klockan var 17.32 så fattade jag bara var snurrig i bollen.
Sen dess har jag bara suttit här o läst bloggar höhö. Sitter o väntar på mat. Men inte vilken mat som helst. Kyckling, ris o Tzatsiki faktiskt :)!

Trevlig fredag på er!



Grattis Nora som fyller en hel hand idag :D! Hela fem år nu.  MASSA grattispussar och kramar från moster hannapanna!


image195

Kommentarer
Postat av: maria

:O:O hennes ögon !! mamma :O mycket fina :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback