Äntligen!

Alltså fan vad jag hatar tekniska grejer ibland. Det bara lägger av och man fattar inte varför! Men nu äntligen så har min dator börjat fungera igen. Praise the lord!

Idag var det ju alla hjärtans dag. Kändes väl inte särskilt speciellt haha! Kändes som vilken torsdag som helst.
Började med Hälsopedagogik, seeeegt. Sen vare lurre! Och dagen till ära var det köttfärsbiff. Ville jag spy eller.
Men jag köpte macka o va glad. Fick chokladhjärtan av min kära syster oxå haha.
Efter lurren hade vi samhälle. Satt o jobbade första halvtimmen typ. Sen kom Malin, Therese o Maria o förstörde vår arbetsro genom o talla alla på patsen. Åh, peddosar dom e ibland! Men sen gick dom o vi fortsatte jobba. Vilket inte gick så bra för vi bara aa.. Vi kunde inte koncentera oss helt enkelt! Så vi sket i det o åkte ner på stan. 
Jag o Cilla tog en romantisk fika på Nancy's. Nina dissade oss :(! Men vi hade det trevligt utan henne. Fick inget utbrott på BJ'n som tur va. Hahaha! När vi käkat klart gick vi till biblioteket. Men orkade inte leta efter böckerna som jag skulle ha, så Cilla låna sin bok sen gick vi vidare. Traska runt lite på stan o hittade lite smått o gott.
Haha, alltså de går inte o vara en sekund med den där personen ( Cilla för ers om inte förstod ) utan att man garvar. Fast ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta haha " C- Jag tror jag ska ha på mej min gröna tröja imorn. J- Grön tröja? C- Eller jag mena kofta! J- Men ÅH! Säg KOFTA! ". Haha, dagens mening. Men jag gillar henne ändå o jag e såååååå ( haha Gunnis) glad att jag har fått lära känna henne :) ♥.
När vi spanat klart i alla affärer och på Hajen och Cilla dansat alla sina "provhyttenmoves" så gick vid mot centralen.
Va hemma vid halv sju. Gav Vilma sitt armband som jag köpte i alla hjärtans dag present. Och jag fick världens finaste kort som hon hade gjort i skolan. Måste ha världens bäste lillesyster :)! Sen gjorde jag o vilma ett kort till mamma. Tönt jag vet! Men hade inte råd o köpa nåt, så jag o Vilma slog våra kloka huven ihop o designade ett väldigt vackert kort. Haha! Hon blev glad iaf.
Sen åt jag kycklingkebab sen har jag inte gjort nånting. Nu är klockan snart kvart över tolv. Om typ sex timmar ska jag upp. Härligt! Men ska väl läsa några kapitel i min snoppigt braiga bok o sen ska jag försöka sova.

Glad alla hjärtans dag förresten ♥!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Tröja! Trööjaa? lr aa kofta....aha kofta! haha bästa:D Jag vet att jag inte e normal xD men bra att du tkr om mig iaf! Jag tkr om dig mucho mkt, o e snoppigt glad att jag lärt känna dig! Du e så underbar o bra din lilla BJ-fantast;)

2008-02-15 @ 13:40:05
Postat av: maria

haha jaaa men okejråå ;) Jag gick nere på stan så jag fick ju ocks å gympa ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback