Utgång eller icke utgång, det är frågan!

ÄNTLIGEN är jag klar med samhällsuppgiften. Den tog sin tid. Nu är den iaf inskickad. Är ju inte direkt nöjd med den, men de får fan räcka nu. Orkar inte mer av den där skiten. Så sjukt tråkigt!

Sitter iaf och funderar lite på lördag. Då är det ju Lucia vilket betyder partyparty. Men jag har inge pengar... Som vanligt! Eller jag har 150 kr på kortet, plus 40 spänn i plånkan (rik jag veeeeeet). Så en utgång känns ganska långt borta. Men samtidigt så vill jag ju uuuut, men då blir det ju inget på juldagen eftersom man inte hinner få pengar. Det enda sättet att lööösa detta problem är om jag får låna pengar av nån. Känns ju inte superkul men men! Får se om jag hittar nån villig utlånare (för det e ju så lätt i dessa julklappstider höhö).
Åh, varför kan inte underhållet bara komma tidigare istället...

Nej, ska inte tråka ut er mer. Ikväll blire Ugly Betty och sen sista Desperate Housewives..

Adios!


PS. Tror jag ska slå in lite julklappar nu :)! Älskar att slå in paket. Får alltid slå in alla mammas miljoner paket. Ska fan börja ta betalt haha!


Kommentarer
Postat av: Elin Elin

ihh du får väl låna av din rika storesyster hihi....hur mycket?? =) Pyss å Kram!

2008-12-09 @ 21:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback