Tung i huvudet

Idag ringde klockan tolv och jag var dödstrött. Jag kunde verkligen inte sova igår, iof vaknade jag vid tre tiden, men sen va det pga av alla snurrande tankar i huvudet oxå. Låg o lyssna på massa gamla ballader och massa Enya musik på Youtube. Så härligt!
Somnade säkert runt fem eller nånting..

Halv två tog jag bussen till centralen och mötte Elina. Vi traska runt på stan o kollade lite! Vid fyra satte vi oss på Nancys o käka och snackade. Vi gick därifrån när alla började stänga haha.. Tre timmar satt vi där!
På väg till bussen höll jag på o frysa arslet av mej. Fyfan va kallt det va!
När jag kom hem satt hela fadderullan o käka mat. Mamma hade passat Liam, Nora och Alfie hela dagen. Så jag följde med o skjutsa hem dom.

Nu sitter jag här o e ganska seg. Känner mej jätte trött i huvudet. Jag längtar till lördag för då blir det utgång och fira den där muttan Cilla! Hoppas hon e beredd på en karatefylla mahahaha... Det är jag iaf!
Imorn blir det kanske Skärholmen med syster o co... Orkar inte sitta hemma!

Aja, nu ska jag kolla på TV. Snart ere bästa Prison Break, jag lääängtar!

Puss

Kommentarer
Postat av: Elina

hihi ja de va musiiit på nancyyys speciellt när nalle i blå huset kom =)=)=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback