Torsdagen

Denna torsdag har väl varit som alla andra. Skolan som vanligt. Den rullade på! Slutade ett. Kom hem, skulle egentligen åkt till Sthlm med Elina o bara strosa runt, men kände att jag va tvungen o plugga och jag va sjukt trött.
Så jag la mej o sov. Efter min nap började jag plugga förskola. Nu orkar jag inte plugga mer, så sjukt mkt o läsa, 22 sidor och åtta stenciler. Men det går som det går, Gunillas prov brukar vara rätt lätta...

Imorn så är det som sagt prov, men innan det har vi gympa. Så vi har bara två lektioner imorn för vi har inge samhälle.. Så skönt! Efter skolan ska jag till Oxbacksskolans dagis o kolla luciauppträdande. De e Alfons och Nora som har julshow höhö. Sen ska jag väl hem och plugga! Kul kul... Kvällen kmr bestå av Idol finalen och förhoppningsvis lite godis hihi. Nån som vill joina? Inge kul o kolla själv.

På lördag blir det iaf utgång ( Elin om du läser det här, fick jag låna pengar av dej? Typ 200 :P? Ring mej! ) med Cilla och Maria. Känns skönt o få tänka på nåt annat. Just nu är mitt huvud proppat med massa jobbigt skit som jag inte orkar tänka på. Allt känns så jävla annorlunda och jag orkar inte med alla tankar i mitt huvud just nu.
Nej, nu ska jag kolla Scrubs och sen kanske läsa lite mer i förskola boken....

Puss och kram!



Ljudet är helt efter, men den e så jävla bra haha!
"Jag ber så hemsk mkt om ursäkt, fiskben..... i halsen"



Ser ni likheten? Haha, jag dör. I LOVE MYGGAN!

Videosarna är tillägnade min käre vän Cilla, bara för att du är den enda som kmr tycka dom är lika roliga som jag gör! Haha...

Kommentarer
Postat av: Therese

hahaa fan vad skööön! det där pipet som han får till är näst intill likt det som vi lyssnar på på våra mobiler ! hahha

Postat av: Cilla

haha asså jag dööör! Orginal bengan e för skönt asså:D helt allvarlig hur kan han:P åhh bästa<3

2008-12-12 @ 22:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback