Sjukt rolig kväll!

Fan va lyckad utgång de va igår! Alla va fulla och glada... Mycket folk och många bekanta ansikten på krogen! Det var kul :D. Kändes som jag gick o kramade varenda en på Olles! Man kände ju typ alla.
 
Iaf så började ju festandet hos Maria. Vi va helt sjuka kan jag ju tala om! Haha. Viiiid kvart över tio vandrade vi till bussen och åkte ner mot O'learys. Ingen kö knappt så de va skönt! Kom in o började shaka direkt. Så jäkla kul!

När det stängde blev det fyllemat för Cilla, men inte mej. Vet inte vad som har hänt med mej, äter aldrig det längre haha!
Aja, i kön träffa vi någon, som vi följde med på efterfest hos haha. Eller fest och fest, mkt folk va det iaf. Vissa va ju idioter så där kunde vi inte stanna. Haha men "The fly" va ju träävlig, hahaha..
Klockan va runt fyra när mammi kom o hämta mej. Skjutsade hem Cilla till sin far och sen hem i sängen.. Somnade som en stock!

Vaknade vid tolv idag. Va typ fortfarande full när jag vakna hahaha... Snurrigt va de iaf! Men mådde prima ballerina, inte ett dugg bakis. Skööööönt!
Sen dess har jag bara legat här. Skulle ju egentligen åkt upp till Sthlm idag. Men e så seg så jag har ingen lust o stå o trängas med alla jobbiga rea-galna människor. Så det blir imorgon istället! Förresten, jag vill ut imorn haha.. Nån som e på?

Aja, men ha en trääävlig fredag allesammans. Bjuder på bilder från gårdagen. Lite kass kvalitet men det är från mobilen!



Tessan och Maria posar haha



Galen Therese haha



" DU E SJUK, DU E SJUK" hahaha...



Schteeeek...



HAHAHAHA, ser ni Cillas pung? Jag garva så jag typ
svimmade när jag såg den här bilden. PUNGCILLA!



Maria och Tessan :)!



Haha, nyktra eller?



Me and the Fjong :)



Alkisar!



Hahaha, åh vi e så BRAAA!



Åh, finns det nån hetare än henne?



Nanthin och  Cilla :D



Tessan, jag och Maria



Inne på Olles!



Shake, shake, shake! Maria ser väldigt arg ut haha...



Hahaha! Ja, vad ska man säga?


Måna bilder blev det höhö! Adjöken....

Kommentarer
Postat av: Therese

hahah fan vad sköna bilder !! Jag skulle vilja gå ut i morgon, men jag måste spara lite på pengarna tills nyår också :P men vi får se i morgon. maybe baby :P

Postat av: nanthin

PUNGCILLA :D HAHAHHA!

2008-12-26 @ 20:07:19
URL: http://nanthins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback