Ont i magen av korvstroganoff?

Jag fattar inte! Varje gång jag äter korvstroganoff så får jag ont i magen. Har ingen aning om varför. Nån annan som har en aning? Skumt ere iaf.. Och jobbigt, eftersom korvstroganoffis e en av mina favoriträtter ju.

Min nap blev lite längre än jag tänkte. Två timmar sov jag gott här i soffan :)! Muuucho skönt. Nu sitter jag o kollar på Two and a half men. Lite ångest att jag inte läst på nåt till redovisningen imorn. Kommer göra bort mej totalt! Meeeeen de e sånt man får leva med helt enkelt.
Och nu kom Cilla med ett erdjudande som är väldigt svårt att motstå, jag menar, ett helt hockeylag? Mahaha.. Ne men måste checka min ekonomi först :/. Men det ser mörkt ut eftersom jag måste köpa bille till juldan! Åh, jävla pengar som alltid ska ställa till det.

Hejdå på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback