Och så var julen över...

Bara att vänta ett år till nästa då! Tänk allt slit och all energi man har lagt ner, som försvinner så snabbt. Men jul är ju jul och det ska firas ordentligt :D!

Jag har fått pengar och lite smått och gott. Fick MammaMia filmen av mamma och Vilma (ja, jag är seg jag har inte sett den) så den ska jag nog kolla på ikväll. Men först ska jag kolla på Tomten är far till alla barnen haha. Bästa filmen!

Imorn blir det minijul med Elina! Undra om stan e öppet? Då kan man ju kanske ta en fika på Nancys...
Aja, nu skriver jag bara bajs! Är faktiskt pepp för utgången imorn oxå. Vi ska ha så kuuuuul...

Hejsvejs!


Haha, en bra bild som visar hur det ser ut på en Schwerin julafton :D!


Kommentarer
Postat av: maria

haha typ kaaaos :D

Oh vill vara med om en julafton nångång, vår e rätt lugn haha!

Ska ladda ner Xmas tree nu ;)

Postat av: Cilla

Hahah ser typ ut som hos oss, papper o paket överallt, de e så de ska va:D

2008-12-25 @ 14:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback