Obsessed

Åh, när jag o Cilla gick på stan idag såg jag ett par skitfina skor som jag e kär i. Hatar när det blir så att man inte kan tänka på nåt annat än dom skorna lr den klänningen.
Skorna var lila, och rätt höga och platå och så var det peep-toe. Skitfina! Och det bästa av allt va att dom va på rea, 149 kr kostade dom. Men det fanns bara ett par i storlek 40. Så jag fick lämna dom :(!
Men jag o Cilla ska ju till Sthlm imorn, men inte för att gå i affärer, men man kanske kan gå en snabb runda lr nåt höhö. Annars så ska jag ju ändå dit med Elina på lördag.

Klockan är bara tio fast det känns som att klockan är jätte mkt. Jag råkade somna o missade halva "Bonde söker fru". Så sjukt trött!
Nej nu ska jag krypa ner under filten och kolla på TV och njuta av att det är looooooooooooooooov.... :)!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback