Nyss

Fick nyss ett samtal på mobilen av mamma:

Mamma -Heej, vart e du nånstans?
Jag- Eeeh, hemma
Mamma- Jaha, men har du nå svarta skor jag kan få låna till den där klänningen sen? Eller har du packat ner allt?
Jag- Ööh, nee lr asså vadå packat ner? Jag har inga svarta skor tror jag..
Mamma- Nehe okej skulle bara fråga det
Jag- Men ring Linda o fråga. Hon lär ju ha!
Mamma- Jaa... ELLER VA? Ere inte Linda jag pratar med???
Jag- HAHAHAHAHAHHAHA
Mamma- Jag ser ju inget utan glasögona. Jag bara räknar när jag bluppar ner till namnen...

Mamma i ett nötskal. Kul att hon kan höra skillnad på sina döttrar haha!


Kommentarer
Postat av: Elina

hahahahahahhaD.

Som när hon ringde o trodde jag var elin haha
:d

Postat av: Elin Elin

haha herre gud kärring!!

2008-12-01 @ 23:15:40
Postat av: fia

hahahahha fy fan va kul....måste reta henne lite nu hahahahhahahha hhahahahhahahhahahahha

2008-12-02 @ 13:43:39
URL: http://ingeberg.blogg.se/
Postat av: Cilla

haha skön ju, låter som min mamma ringer oxå o chansar för att hon inte ser nåt:D

2008-12-03 @ 23:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback