Måndag=ny vecka

Måndag igen då. Känns skönt eftersom de e endast  tre dagar kvar i skolan nu. Såååå jäääkla skönt! Dock ere mindre skönt att jag har två engelska redovisningar på dom dagarna. Suck!
Skoldagen idag va chill. Började med tecken där vi hade vikarie, kollade på film, och övade på våran julsång vi ska sjunga på avslutningen hihihi.. Efter det vare lurre. Flummade och hade oss! Jag o Cilla satt o lekte Bengan Magnusson. Haha... "Jag ber så hemskt mkt om ursäkt, fiskben...i halsen!". Så braaaa!
Och vet ni, jag hade tagit me mej en sån där minibanan nivet, för jag tänkte på Cilla när jag såg den o tänkte att hon skulle tycka den va lika kul som jag...Och så hade jag den i fickan på min kofta, och på nåt sätt måste jag ha satt mej på den o typ mosat den. Så när vi skulle gå o lämna brickorna och det märkte jag att de va typ bananmos i min ficka. Haha! Så jag o Cilla börjar asgarva, och Maria råkar stöta till mej så min mugg flyger i golvet och jag puttade Cilla så hennes mugg oxå flög i golvet. Shit vad vi garvade! De e inte ens kul lixom...
Sen när vi skulle gå ut från matsalen va de värsta kön, och jag gick o asgarvade och såg inte att jag gick rakt in i en papperskorg hahaha... Då kissade jag nästan på mej! Aja, de va en rolig stund i matsalen iaf haha...

Sen hade vi pedagogiskt ledarskap där vi oxå hade vikarie ( Siwan e i Afrikaaaaa) och då gjorde vi inte speciellt mkt. När vi slutat väntade jag o Cilla på att Gunilla skulle sluta. Vi skulle ha projektarbetssnack med henni! Det gick bra. Fick sen skjuts hem av min kära syster och hennes maaaan.

Nu sitter jag här o har ångest över engelskan (ovanligt). Ska ju ha redovisning imorn, och jag VILL INTE! Undrar om man får ha anteckningar o kolla på. Jag hoppas verkligen Nina tillåter det, för jag har nämligen 3 sidor med anteckningar som jag måste ha för att jag inte ska flumma bort mej totalt. Usch! Vad jobbigt det kmr bli...

Nej, jag e trött och nu ska jag ta en nap. Kände att de här inlägget blev lite långt. Men äsch! Skit i och läs om ni inte orkar höhö...

Puss!


En sån ful banan var det, haha!


Kommentarer
Postat av: Elina

hihi men juhanna de kommer gå jädde braaaigt:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback