Kväller

Denna dag gick snabbt efter att skolan va slut. Kanske för att jag råkade somna vid fyra och vakna sju! Nu smyger sej ångesten på för att jag inte har gjort bokrecensionen OCH för att jag inte har fixat praktikplats. Usch! Jag måste ringa imorn, men jag hatar och ringa. Jag får panik! Vet inte varför de e så. Jag e psyko helt enkelt!

Nu sitter jag iaf o vängtar på att Ugly Betty ska börja. Sen blir det bästa, bästa, bästa TITANIC! Åh, jag dör av den filmen. Spelar ingen roll att man har sett den typ 20 ggr, den är lika bra varje gång och man gråter lika mkt varje gång.
Försöker få tag på mamma lr Elin o fråga om dom kan köpa kolgrillen till mej, har inte ätit nåt. Men jag tror dom ignorerar mej för ingen svarar :(! Buhu...

Kram!

Update; Fick tag i mamma nu, hon kirrar Kolgrillen. Mmmmmm!



En av mina absoluta favoritfilmer!

Kommentarer
Postat av: Therese

själv blev det donken , det är gott det med :D Jag hatar också att ringa.. :/ jag och malin ringde ett ställe, men de svarar inte när vi skulle prata med en annan brutta.. sånt suger.. när man inte får tag på dom !!

Postat av: fia

iiiiiiiiiiiiiii idag vaknade jag 10 så det vart ingen skola för mig idag!! idag är det bonde söker fru/man hihiihih super kul ju!!! hoppas på massa tårar

2008-12-17 @ 16:43:28
URL: http://ingeberg.blogg.se/
Postat av: fia

kolla vilka skor jag vill ha....visst va dom fina?

2008-12-17 @ 17:58:49
URL: http://ingeberg.blogg.se/
Postat av: fia

kolla vilka skor jag vill ha....visst va dom fina?

2008-12-17 @ 17:59:19
URL: http://ingeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback