Jävla plugg som bara förstör

Goder morgon vänner!
Vaknade för en stund sen, trodde klockan var mer så jag rusade upp ur sängen. Måste ju göra klart engelskan så behöver typ all tid jag har. Nu ska jag snart börja och jag vill bara gråta. Jag orkar verkligen inte! Jag vill inte. Och nu kom mamma in o fråga om jag skulle hänga på till Hedlandet. Men nej, det kan jag ju inte! Åh, jag älskar Hedlandet ju haha. Tror inte mamma förstår hur mycket jag har i skolan just nu. Hon förstår inte att jag behöver sitta inne en hel helg och bara plugga.
 Nu åkte dom :(! ÅH jävla bajs. Blir så irriterad på allting. Ne, ska göra frulle och sen sätta igång. Blir plugg till kl 18.00, då börjar alla program. Är jag inte klar då, då vette fan vad jag gör asså. I värsta fall får jag väl göra klart allt i sista minuten imorn.

Kram


Hoppas ni andra får en mysigare tredje advent än mej!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback