I wish my dream would come true

Kollar på Sagan om dom två tornen och äter Amigo. Just nu ere min och Ninas favoritscen i filmen. Då när hobbitsarna åker på träden haha.
Kollade förresten precis igenom alla min bilder på Bilddagboken. Shit var mkt minnen man har asså! Man blir nästan lite tårögd när man kollar igenom bildena.

Jag har nån konstig känsla i kroppen. Vet inte varför eller vart den kmr ifrån. Men det är nåt som bara känns jobbigt! Vet inte vad jag ska göra för att den ska försvinna. Kan inte sätta fingret på vad det är som känns jobbigt... Det bara finns där!
Imorn blir det iaf stan med Elina. Hon ska på bankärenden o sådär. Ska väl även kolla in vår stads mellandagsrea. Det lär ju inte vara nåt o hurra för, men you never know. Ett och annat fynd kan man ju hitta!

Pussen!


Mina nya älsklingar! 11cm i klack and I love them.. 400 spänn på Zaras rea, som hittat!

Kommentarer
Postat av: "Mot Gandalf!"

hahaha aa jag såg oxå den scenen,o så tänkte jag på när vi åker så i skolan,hahahaha!!!! Vilka snygga skoooor,jag behöver oxå gråa pumps!!

2008-12-29 @ 00:39:10
Postat av: Therese

haha, nej jag visste ju inte det.. annars hade jag ju inte fått panik attack !! helvete, man vill ju bara äta.. gå in där för att kanske få en blick från honom och, han kanske till och med kommer fram och frågar om man behöver nån hjälp! det skulle jag lätt vilja !! ahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback