HIV/AIDS in South Africa

Det sitter jag o håller på med nu. Har faktiskt tagit tag i mitt engelska arbete nu. Ska ju va klart om en vecka typ! Plus att vi har redovisning av det på tisdag, sen på torsdag har vi en till redovisning. Två engelska redovisningar på en vecka... Har jag sagt att jag hatar engelska B?

Iaf, har skrivit ungefär 1½ - 2 sidor på arbetet, men är långt ifrån klar. Börjar känna lite smått panikartade känslor inför redosvisningen. Jag ska stå SJÄLV där framme o snacka engelska. USCH USCH USCH USCH! Får ont i magen bara jag tänker på det. Men ska kirra power point så man iaf slipper ha lyset tänt och då slipper man ju se mitt fejs ändra färg till julröd. Hoppas bara Marias skiva funkar på min dator så jag äntligen kan få powerpoint och sånt på min dator.

Åh, vill bara att det ska vara fredag nästa vecka, då är allt över och vi har LOOOOOOV... Fy fan vad skönt!
Nej, men nu ska jag väl återgå till mitt arbete. Kände att det blev lite för mycket AIDS i mitt huvud så jag behövde en paus.
Längtar till ikväll för då ere bonde söker fruuu mahaha... Och Greys Anatomy såklart!

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback