Håll upp händerna..

Sådär ja, då va håret plattat oxå. La precis in cidern i kylen oxå så dom e kalla och goda när jag kommer till Maria :)! Mamma kmr hem vid halv åtta och då skjutsar hon mej dit. Kanske hämtar upp Cilla oxå, får se om hon får bussällskap lr ej.

Elina va ju här förut o så bytte vi julisar. Jag fick min efterlängtade partyväska (som jag lätt ska inviga ikväll). Mmmmm, den e så fin! Spets ere oxå. Jag vill äta den! Hon blev glad över sina julisar oxå. Tur höhö!

Snart ska jag nog börja med sminket. Sen ere bara kläderna och sen e man klar! Ska ha min nya klänning, min nya spetsjacka och strumpisar.
Nej, sminket vare!

Vi ses i dimman!


Kommentarer
Postat av: Elina

hihi klart ja vart nöjd din snopp! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback