datoruppehåll

Har inte vart inne på datan på hela helgen faktiskt. Har inte orkat och inte hunnit. Har ju suttit barnvakt till skitungarna Liam och Joline. En fartfylld helg om man säger så. Har sjungit julsånger, spelat spel, busat, kollat på film o massa mer mysigt.

Men idag var det tillbaka till skolan som gällde. USCH! Orkar inte skriva om min skolångest för ni vet att jag har ångest till tusen.
Iaf efter skolan åkte jag med Fia och Mattias hem. Linda och Liam joinade oxå! Sen åkte vi hem hit o sådär. Sen åkte Fia och Mattias och resten åkte o handla. Jag som skulle plugga! Verkligen noll självdiciplin..

Efter handlandet åkte jag o mamma till Elgiganten o de där. Kollade lite telefoner. Funderade på en Iphone först. Men sen ångrade jag mej. Den blir för mkt tkr jag! Och sen att man inte kan ha comviq kompis stör jag mej på. Den e bunden till Telia!
Men hittade iaf en annan LG telefon. Den va fin så den ska mammi köpa hihi :)!

Nu e jag hemma o har precis käkat. Är aptrött men måste hålla ögonen öppna till Prison Break. Inte okej o missa det asså!

Ciao!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback