Blekfis

Vet ni? Jag har inte läst nånting på min redovisning. Kommer stå imorn och läsa direkt från pappret. Not good!
Har suttit och funderat lite över juldagen. Vi ska ju köpa biljetter imorn till O'learys, men börjar få lite ångest. Det känns som att alla ska till AXA och att det kmr va tomt på Olles. Men på AXA är det ju 20, men det känns ändå som dom flesta kan fixa in sej. Men man kan ju inte köpa biljetter för 200 spänn och sen får man inte komma in. Vadå surt lixom!

Sen måste jag fråga mamma om jag kan få låna en hundring så jag kan köpa biljett. Och vet ni haha, jag har öppnat min spargris för jag e fattig och jag MÅSTE sola innan juldagen. 80 kronor hade jag skramlat ihop! Haha, jag som skulle spara ända tills sommaren. Men så ere när man e fattig. Enda utvägen är att krasha spargrisen!

Äsch, skriver bara strunt! Förresten, om en vecka är det julafton. Är det någon som har fattat det? Inte jag iaf...

Puss!


Kommentarer
Postat av: Therese

Men vi kommer ju inte komma in, eller iallafall inte jag .. :P du kan ju ta din syrras eller nåt..:P aja.. men vi köper billisarna idag. Jag har iallafall med mig pengar ;)

Postat av: fiaf

iiiiii tradera skrev jag ju...typ 300kr....

2008-12-18 @ 14:30:30
URL: http://ingeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback