ÅNGEST!

Åh, nu e jag typ klar. Med både uppsatsen och power pointen. Men jag kan ju säga att jag inte e nöjd. Känns som jag har skrivit alldeles för lite, och power pointen känns bara allmänt flummig. Ingen kmr fatta nånting och jag kmr stå där som ett rödfejs o skämmas ögonen ur mej. Usch! Känns skitjobbigt.
Kan inte Maggan (våran extra eng-lärare) vara här o läsa igenom allt o hjälpa mej. Hon är ju bästa läraren asså! Om jag inte får G på den här kursen, efter all jävla ångest den har orsakat, då vet jag inte vad jag gör. VILL BARA ATT DET SKA VA ÖVER!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Elina

johanna du kommer klara de galaaaaaaaaant! som du alltid gör ju! <3

Postat av: fia

iiiiiiiii lilla vännen...fattar inte att du har sån ångest du är så himmla duktig på ALLT!!!! säg till mig om du vill prata....om vad som helst!! blir lite orolig ju!! men du funkar din gammla mobil?? säg till mig då så köper jag den av dig...pöss pöss...hihihih har oxå beställt en sak....eller beställt en tid...till en sak...hahahahha kram på dig

2008-12-14 @ 16:40:39
URL: http://ingeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback