Uppgång om sex timmar

Japp! Om sex timmar ringer min underbara klocka. Då ere bara slänga på sej kläder o sen sätta sig i bilen påväg till Uppsala. Det är där vi ska få håret fixat.
Jag skulle behöva gå o lägga mej. Men jag e inte en gnutta trött efter mina 13 timmars sömn inatt. Istället sitter jag o käkar tortilla chips o dricker uff fanta.

Börjar bli lite smått nervös inför morgondagen. Tänk om jag snubblar lr nåt när jag går där i mittgången med alla blickar på en. Kan inte ens tänka mej hur nervösa Fia o Mattias är. Gifta sej e fan stort asså!
Kommer garanterat börja böla när jag står där framme o dom säger sina löften. Vet inte om dom skulle ha egna lr inte. I vilket fall som helst kommer jag börja gråta. Gör alltid det på bröllop. Det är så himla fint!

Har fixat mina naglar oxå. Gjorde lite fransk manikyr. Men hade inget genomskinligt nagellack, så istället tog jag mitt jääätte ljusa rosaskimmrande nagellack. Det blev jätte fint :)! Bröllopet går ju i rosa o silver, så de passar ju perfa.
Nej ska sluta skriva massa strunt o fortsätta glo på tvn med mina chirre.Hoppas Elina inte är allt för bakis imorgon. Hörde att hon va på fyllebravader hos sin kusin. Haha!

Hade bäst ♥

Kommentarer
Postat av: Jessi

usch va segt att gå upp så tidigt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback