Måste hålla mej vaken!

Shit vilken otroligt seg skoldag! Vi hade ju engelska B idag för första gången. Shit, jag vette fan om jag kmr klara de där asså. Sjukt mkt grejer att göra på bara en termin. Det är en kurs som egentligen ska vara på 3-4 terminer.  Det kmr bli jävligt tufft!
Sen va skoldagen som vanligt. Absolut roligast va teckenspråk. Älskar att verkligen känna att man har lärt sig något på en lektion. DEt är fan inte ofta det händer haha!
Klockan 16.20 slutade vi o vi tog tåget hemmåt. Va hemma vid fem!

Nu är jag fett trött. Vill egentligen bara lägga mej o sova, men då kmr jag inte somna inatt. Imorn ska vi ut på "äventyr" med klassen. Får se vad de blir för kul!
En sak jag har kommit på nu när jag börjat skolan igen, är att varje gång jag ritar lr sitter o kluddrar på blocken, då ritar jag antingen snoppar lr hjärtan hahaha. Undra vad det betyder?

Nej, nu ska jag glo på tvn. Har en känsla av att jag kmr somna!

Pussss

Kommentarer
Postat av: Elina

ja vet vad de betyder att du älskar kabbar, speciellt bibils


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback