Trött som en åsna

Shit vad jag är seg. Kom hem från träningen för ca en timma sen. Vi körde dubbelpass plus att vi cykla dit o hem! Snacka om att vi var döda efter det. När jag kom hem sprang jag in i duschen medans mamma gjorde blodpudding o bacon till mej :D. Va ashungrig! De va gotti moahah.
Nu sitter jag här helt död o kollar på Dukes of Hazzard. Den e inge bra :(! Vet ni vilken film som kmr inatt klockan halv ett? Edwars scissorhands :(. Den bästaste bästaste filmen. Måste dom sätta den mitt i natten. Åh! Jag blir ledsen.
Jaja, imorn blire upp i ottan igen o ta sig till praktiken. Måste springa ner på stan på min rast o köpa ett par nya tights. Mina e helt fuckade!
Ne, ska väl fortsätta kolla på den här otroligt inte bra filmen. Eller så sätter jag på Ice age som jag inte orkade kolla klart på igår. Somnade ju klockan tolv haha!

Puss!

Sex dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback