Spårlöst

Just nu ere paus i Spårlöst. Shit vad jag gråter! Min tröja e helt blöt. Kan inte kolla på sånt där utan o börja böla haha. De e så kul o se när dom letar efter släktingar dom aldrig träffat förut. Nu handlar det om en tjej, som aldrig har träffat sin pappa som bor i Japan. Efter pausen kmr man få se när hon äntligen får träffa honom. Jag kmr dö! Haha. Cp jag e! Aja, nu börjar det snart :D.

Adjö!



Fick ett samtal nyss från min syster Fia! Hon frågade om jag hade kollat på Spårlöst o så sa jag att ja de hade jag. Så berätta hon att Nora hade suttit o storgråtit av det programet haha. Hon e lixom fem år! Hon hade varit helt inne i det. Fia hade fått sitta o översätta allt dom sa haha. Sen var Fia tvungen o ringa runt till alla o fråga om dom oxå hade gråtit. Så jäkla söt unge :D! Nora snoran :)..

Kommentarer
Postat av: Elina

ååååååååh ja missa ju deeee :/:/:/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback