Måste sova

Idag blidde de ingen praktik för mej. Vaknade imorse och mådde verkligen skit! Mådde illa o grejer. Så sjukanmälde mej.
Vaknade igen vid halv tolv. Åt frulle o sådär. Sen la jag mej i vardagsrummet o kolla TV. Men somnade efter ett tag!
Låg där ett tag o halvsov men sen tvingade jag mej själv att hålla mej vaken. Kunde ju inte sova hela dagen! Kvart i sex så tog jag bussen till centralen. Skulle iväg till träningen. Tog bussen eftersom min cykel har punka. Träningen va seg. Det va de sämsta passet idag! Men bättre än ingeting.
Kom hem o käka omelett och så köpte mamma en grillad kyckling till mej. De va gotti! Kollade på So you think you can dance, sen var det Greys Anatomy. Sen var det ju premiär för Sverige pussas&kramas och MYGGAN. Nu är mina onsdagar räddade :). Efter alla program hoppa jag in i duschen o nu sitter jag här. Jag måste gå o sova NU. Men jag e inte trött. Jag kmr va helt jävla död imorn! Bajs.
Aja, skulle bara informera er om hur min otroligt intressanta dag har varit.

God natt!

Tio dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback