Kringelstan

Japp. Så va man hemma efter en tur på stan! Skönt o komma ut lite efter min dvala i min säng haha..
De va ju party på stan så de va ju GANSKA mkt folk. Såg ju Nordman och Perran hahaha (Perrelli). Dom va ju söta. Lr nåt..
Köpte även lite smått o gott. Hittade ett par UNDERBARA SJUUUKT snygga skor som jag SKA ha. Jag är verkligen kär. Dom kostar 550 men fan de e dom värda. Hade inte tillräckligt med pengar med mej men imorn blir dom mina moooaahahaha. Köpte ett armband, örhängen, en tubtopp och Vilmas födelsedagspresent :).
Sitter o väntar på mat nu. Är lite småhungrig. Sen ska väl jag o Elina hitta på nåt. Länge sen vi gjorde nånting fan. Aja men ha en mysig lööördag mina vänner.

Puss

Kommentarer
Postat av: Elina

höhöh ja de vareee muddiii, men idag blire svett:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback