Behind these hazel eyes

Usch, jag vet inte vad det är med mej. Känner mej helt avslagen o aa, javet inte vad. Asså dom här dagarna när jag har varit sjuk har jag tänkt på massa o jag blir så irriterad på mej själv. Jag håller alltid på o klaga o ha mej, men fan jag gör aldrig nånting åt det.
Jag känner att jag behöver någon att prata med om allt allt allt. Jag vet inte om jag har en sån person! Jag hatar att bara ha kvar allting inom sej och sen en dag bubblar allt upp. Åååååh.. Allt känns så äckligt jävla jobbigt.

Fick ett samtal från Linda nyss. Hon ska ju till Tunisien på fredag. Men nu kan helt plötsligt inte hennes kompis åka med. Och hon får inte tillbaka sina pengar. Så dom fråga om jag kunde åka ist. Jag behöver inte betala biljetten, bara fickpengar. Det skulle va så SJUKT skönt att åka med o bara slappa en hel vecka i solen. Men jag känner att jag kan inte. Skulle vilja, men kan inte. Fan...


Kommentarer
Postat av: Elina

du kna ju ALLTID prata me mej:O?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback