Äntligen helg

Den här veckan har gått fort. Jag är helt slut! Det är ansträngande o springa runt me små barn hela dagarna. Men kul :D! Idag iaf så satt jag o prata lite smått med min handledare o så. Vi kom överens om att jag o Cilla ska ha samma tider o så. Bästa handledaren måste jag bara säga :D! Eller båda fröknarna där e verkligen jätte snälla. Trivs jätte bra.
Fick gå hem lite tidigare idag o så tog jag Joline med mej. Alla barnen blev så avundsjuka o frågade när dom skulle få följa med mej hem haha. Men iaf! När vi kom hem åkte mamma o dom o kolla på kakel. Jag däremot la mej o sov. Sov i tre timmar. Helt utslagen!
Sen var det mat. Kyckling, båtar och tzatsiki. Så jäkla gott! Sen kollade vi lite på Talang 2008 och sen åkte vi o lämna Joline.
Jag har haft typ sprängande huvudvärk sen jag vaknade idag. Och mot kvällen nu så blev det värre. O inte hade vi nån alvedon heller. Men som tur var hade Linda det. Så nu känns det lite bättre :)!
Har precis duschat o sitter o funderar på vilken film man ska sätta på. Blir antingen Ice age 2, eller Djävulen bär prada. Får se vilken jag väljer :P!
Men ni får ha en trevlig helt allihop.

Tjingeling!

Åtta dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback