with or without you

Idag hade skulle vi ta skolfoto i skolan. KUL! Lr inte. Jag vet att man inte ska göra sej till o posa som man vore nå jävla offer. Men man vill ju ändå kunna se respektabel ut nångång. Försölkte även detta år se normal ut men misslyckades tyvärr. Men äsch de e ju bar hela södetäljes gymnasieskolor som ser.
Annars va resten av dagen SJUKT seg. Hade lust o skjuta mej själv på historian. Mitt huve ville seriöst inte samarbeta med mej. Det va lite småläskigt!
Efter skuuulan tog jag burren hem o följde me mamma o hämtade vilma o så åkte vi o handla lite på maxi.
Snart är de idol&desperate housewives o jag ska göra en ostbaguette nu :). Har inte ätit nå mat så även denna dag blidde de macka till middag. Fine by me! :)


Tjillevippen!




Eftersom jag satte in en hetingbild på cilla, så måste
jag hedra även denna köttbulle med en bild.
Så klockren haha!






Kommentarer
Postat av: maria

oohh mamma =( nina ser så lääskig ut !!1

Postat av: Tessan

gullig skulle jag säga. =)

2007-09-26 @ 11:30:49
URL: http://theresemansson.blogg.se
Postat av: maria

bara för att du är ännu läskigare höhöhö :D nee skoja puss påre!

2007-09-26 @ 16:17:16
URL: http://mariaorre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback