the gladiator

Dagen började med tre timmars historia. Men vi kollade på film hela lektionen! Gladiatorn... En av världens bästa filmer! Uscha den e så bra. Började smågråta lite haha, som vanligt.
Sen rullade skoldagen på som vanligt, men med lite ångest över matteprovet som jag absolut inte hade pluggat på what so ever. När de väl va dags gick de typ åt skogen. Gjorde så mkt jag kunde och får hoppas på ett G!
Sen blev de burren till centralen eftersom tågen va inställda. Ingen aning om varför men! Sen va jag hemma runt fyra tror jag. Åt lite mat o sen åkte jag,mamma, vilma, elin och joline till katthemmet o skulle kolla på en kisse unge till vilma.
Men jag blidde oxå kär i en kisse där som hette kalle o va 3 år :). Han hade väääärldens finaste grönblåa ögon o jag dog. Sen va han jätte kelig  o gosig sa dom oxå! Sen hittade vilma en kattunge som hette elvis. Så det kanske blir en kalle o en elvis :).
Kom nyss hem o sitter o väntar på att idol ska börja. Ska nog försöka lägga mej tidigt idag e sjukt trött!
Trevlig torsdag allesammans..

Puss!

image155

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback