if you see us in the club, go on and walk the other way

Då har veckan börjat om på nytt igen då. Känns segt som vanligt men jag ska nog stå ut. De blir ju belöning på fredag. PANNKAKA<3 o förhoppningsvis partyyy! Mihi..
Idag vare en mysig dag i skolan. Sovmorgon till 9.40. Sen hade vi svenska som faktist gick rätt snabbt. Sen vare hål i 2 timmar. Satt i soffan o typ dog! Sen vare dags för skogsvandring. Gummistövlarna kom till stor användning:). Sen sista lektionen va förskola. Kolla på lite filmer o sen käkade vi mellis o så! Sen blidde de tåget hem o burren me cillapillarumpan. Somna på momangen när jag kom hem. As usual!
Väcktes av vilma som frågade om jag skulle ha köttfärs o makaroner. Jag gillar inte o bli väckt så jag skriker NEJ o stänger dörren. Men sen kom jag på att jag e ju fan hungrig. Så jag gick o hämta lite mat o nu sitter jag här mätt o belåten :). Ska sätta igång me alla 389 läxor vi har tills imorn. Snark!

PUSS!


image146
BF-Ambassadörer MAHA ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback