Baby if you strip, you can get a tip, 'cause I like you just the way you are

Idag har jag varit duktig o städat o fixat i mitt rum. Har äntligen fått upp mina gardiner o fått min matta o de nu oxå. Mkt mysigt :)! Har städat lite på datorn oxå. Kollade igenom massa bilder! Shit vad jag garva asså :D. Hittade ju massa fina gamla bilder! Haha.. Några smakprov kmr längre ned!
Imorn ere skola igen då. Känns inte så lockande men det är bara att stå ut. 5 dagar till helg igen! O plus att vi ska ut i skogen imorn på natur&friluftsliv. Måste ha med mej stövlar o mjukisar för har hört att de ska regna imorn. O som alla säger "kläder efter väder" :). Duktig jånas!
Nu sitter jag här o har precis kollat klart på mitt efterlängtade program. Miami Ink :)! Love it. Snart blire middgasdags oxå. Hungrig som en gris!
Ha en trevlig söndagskväll!

Adjöken








Kommentarer
Postat av: Eliina

jaaa jånas måste ha sin regn-kappa ossåå, haha snöööggning bilder !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback