sunday

Igår va det lördag. Jag o elina satt barnvakt åt joline i liam! Tjänade lite money höhö.. Vi sov över där o linda kom vid nio på morgonen idag. O då hade jag o elina precis vaknat för vi skulle ju till sthlm till pappa o jobba. Men så sa linda att klockan va ju egentligen åtta. Hade glömt o vrida bak klockan ju! DAMP. Så jag o elina åkte hem till oss o bytte om o lite sånt där. Sen så tog vi 10 tåget till sthlm.
O där träffade vi pappa o jobbade o jobbade o jobbade. Han visade allt som vi skulle göra sen när vi skulle jobba själv. Mkt o komma ihåg! Haha, kmr bli jobbigt. Men jånas o elena gör det kul :D. Snögginar, jag säger bara snöggingar!
Men iaf vid tre kom elin o magnus till sthlm o vi mötte dom. Vi åt lite middag o firade pappa som fyllde år i måndags. O som vanligt blev de typ tjaffs. De går fan inte o umgås me pappa utan att de ska bli nå tjaffs! Men men.. Sen så tog iaf jag o elina sju tåget hem! Nu e jag fetto trött o ska kolla på ensam mamma söker :). Imorn ska jag SOVA. Den som stör mej då, den förlorar huvet.
På onsdag blir det shopping :D. LÄNGTAR!

Bye!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaa vi va SNÖGGASTE! men muddi vi åt vitlööökisch o slämmade alla på tåget!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback