Moltas

Nu har jag äntligen fått min lille kissemiss. Han e så myysig:)!
Hade bara historia idag, lr bara o bara den e ju faktist TRE timmar lång o extremt seeeeg. Sen kl 11 kom mamma o hämta mej i skolan o vi åkte iväg till katthemmet. Va tvungen o va me när vi hämtade han! Så att vi där o samtala me alla kattanter. Sen tog vi med han hem! Mamma åkte förbi rusta o köpte lite kattsaker till han.
Så nu har Daisy, lr jag menar Mysan (vilma har döpt om kattungen ca 83923 ggr) fått en kompis :).

Nu sitter jag o försöker skriva klart utliv grejsan. Måste ju bli klar tills imorn annars halshugger gunnis mej! Moltas ligger i fönstet o snarkar. Så söt mihi!
Imorn är det fredag, då bir de mys filmkväll med gamla tjejorna hemma hos mej. Va ju åratal sen vi träffades allihop! Sen på lördag skulle jag o elina egentligen jobbat. Men NEEEJ, såklart smsar pappa o säger att de har blivit flyttat till måndag. O jag som e i STORT behov av pengar. Nån som kan skänka mej ett jobb kanske?
Men på lördagkvällen blir det förhoppningsvis partyyy... Nee nu ska jag fortsätta me plugget! Gnägg...

Hejdå!



image156 
MOLTAS!

Kommentarer
Postat av: maria

ooohh din kisse liknar min mosters :D hon heter Miraash :Dhaha :P

Postat av: E.

höhö vart de en motlas som ja villde:Dhöhö, ja de va lite jobbigt de där me jobb, snopp!...ja förhoppningsvis, vill ju ha party:(

2007-10-04 @ 18:37:38
URL: http://elinaheikkila.blogg.se
Postat av: Brilly

Jag ser att din kisse har fått dina drag! Fasiken vad snygga ni är alltså <3 love you brilly

2007-10-04 @ 20:53:13
Postat av: Brilly igen!

lavsi brilly hjärta

2007-10-04 @ 20:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback