Jerry Springer

Sitter o kollar på Jerry Springer! Fattar inte varför de ens finns ett sånt meningslöst program. Men på samma gång e de så kul o kolla på så jag kan inte sluta. Har blivit beroende!

Idag kom jag hem från skolan typ halv fyra tror jag. Rätt seg dag! Kollade på film på historian. Rosens namn! Helt okej film men inte nån man skulle hyra direkt. Höll på o somna i slutet! Min ögon ville verkligen inte va öppna.
Myste lite me kissarna när jag kom hem! Haha, dom e cp.. Springer runt i huset som idioter! Men dom e gosiga.
Sen gick jag o tog mej en tupplur. Massa SKÖNT! Vaknade klockan sex o då vare matdags.. O nu sitter jag här o väntar på att mamma ska sluta jobbet så vi kan åka o köpa matsäck tills imorn. Haha! Känns som man går i lågstadiet igen :). Tar med sej matsäck på utflykt mihi! Vi ska till naturhistoriska museet och cosmonova. Trevliiiigt :D!
Men nu ska jag kila...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback