Ibland har man bara tur :)

Asså känner mej så glad idag. Vet inte varför:D! Fast mycket bra har hänt :). Fick mitt efterlängtade nancy's besök idag. Jag o cillapilla! Så trevligt. Såg smileyface, as usual. Denna gång satt han bakom oss. Grr haha! Sen så har mitt internet blivit normalt. TACK! Seeeen, så har jag hittat våra vänner från turkiet:D. Tack vare magnus östersund kontakter hahaa. Ringde elina nyss, dampa i telefonen. Shit asså! Och man får INTE jag säger IIIIIINTE glömma att de e prison break premiär idag. Asså på med blöjan nu börjar svettigheten igen!
Imorn e vi lediga, lr vi ska ha utvecklingsamtal. Men min moder kan inte, så ska ha de typ efter lovet nån gång. Helt off men jaja! En anna kul grej är cillas "flört" i helgen. Haha, TJA   BO! Kollade efter han i skolkatalogen o dog av skratt. Han o jag gick i samma sexårsgrupp o han va jättekär i mej då. Cilla bara snor mina flörtar haha! Nee men de tyckte jag va lite småkul. Kanske bara jag som tkr men!
O vet ni vad jag ska göra i slutet av november. ÅKA PÅ KRYSSNING! Japp det ska jag.. Me syrran, magnus o deras friends.. Hoppas verkligen de blir så nu! Skulle va så sjukt kul o SKÖNT o komma hemifrån. Hoppas hoppas hoppas! Party all night long, oh yes.
Nu ska jag va en tupplur o vara glad. De va rätt länge sen de hända mkt positiva grejor på samma gång :).
Hade great!

PUSS!


Cilla o jag på bussen till skolan:

Jag- Asså orka bo på kyrkogårdsvägen
Cilla- Ja eller hur. Då e man ju typ död.
 
BÄSTA ! HAHA...


Kommentarer
Postat av: Cilla

haha neej känner du tja bo:P haha jag tar int bara ninas killar haha! men tur vi inte bor på kyrkogårdsvägen, för då hade vi ju vart döda:D mohaha

2007-10-22 @ 16:05:44
Postat av: Anonym

jaaa asså åååååh änkligen haha, men man vet aldrig följderna....:P men din dachriii skasru på kryssning, mami lixom fråga mje förut om ja villde åka me nån:S

2007-10-22 @ 18:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback