Helgen!

Fredag: Va i skolan som vanligt. Hade massage på gympan! Eller egentligen skulle man spela fotboll men de e typ de tråkigaste som finns. Så vi tjatade till oss att vi skulle ha massage istället :).
Efter gympan traskade vi mot tåget o åkte hem. När jag kom hem sov jag en stund. Sen hoppade jag in i duschen! O kvart i sex tog jag o julia bussen ner till stan o mötte nina. Så gick vi o käka på nancy's! ÄCKLIGT GOTT.. Som vanligt! Julia fattade inte min o ninas humor :/. De va lite synd! Men iaf efter en stund kom lisafisa o joinade oss. Efter vi hade slemmat i oss våra mackor traska vi vidare o mötte linda o anton. Anton försvann o linda följde me oss. Så gick vi till videorullen o hyrde film. De blev are youscared? och tenacious D. Skäckfilmen sög ju gammal snopp. Den va inte ens läskig bara äcklig! Men tenacious D va så jävla rolig! Bland dom bästa filmerna jag har sett haha. SHit va jag garva! Efter filmerna o massa godis så åkte alla hem o jag vart kvar själv. Kollade på tv en stund sen gick jag o sussa. De va fredagen det!
Lördag: Vaknade runt halv 11 av att klockan ringde. Död som en fisk klädde jag på mej o gjorde mej i ordning! Sen mötte jag brillymalin o tog tåget till estocolmo. Skulle på en shoppingrunda! Jag hade bara 400 kr o malin va typ miljonär. Men iaf så hittade jag MASSOR. Men hade bara råd me en klänning/tunika och ett par nya tights. Sen ett par finfina örhängen oxå mihi:). Efter shoppingrundan tog vi tåget hem. Båda satt som döda lökar o sa typ inte ett ord. Va äckligt trött! Men de va en trevlig shopping tur me blaffalong brilly♥
När jag kom hem så gosade jag med kissen o sen hoppade jag in i durren. Så ringde elina o fråga om hon kunde komma på besök. O jag sa inte nej till ett sånt celebert besök! Så kom hon vid nio nång gång o hade lite drinkidrinki med sej. Så satt vi inne i rummet o myste haha! Sen tog vi en tripp ner på stan oxå. Men där va det ju dödare än graven. Så vi tog nattburren hem igen o somnade som prinsar. Haha!
Söndag: Vaknade kl 8 av att elina hade EXTREEEEMT ont i magen. Hon typ satt på golvet o skaka o va helt blek i ansiktet. Trodde hon skulle svimma fan! Så försökte hon ringa runt o hitta skjuts hem men de gick inte så bra. Så lånade hon min cykel o cyklade hem. De e ju inte så långt! Kände mej värsta elak som inte följde me :/.
När hon hade cyklat iväg gick jagl in o sov igen. Vaknade kl halv ett o va fortfarande trött. Men mamma o dom skulle åka till skärholmen o ikea. Så jag pallra mej upp o följde med!
Vi va hemma igen vid sju så jag missade inte miami ink den här ggn.
Nu har jag precis kommit ur duschen o sitter o kollar på cast away o äter lantchirre. Segaste filmen ever!!! Imorn ere skola igen. Men den här veckan kmr bli skön! På onsdag ska vi till naturhistoriska museet o cosmonova. Och på fredag e vi lediga.  SKÖNT!
Men nu ska jag läsa expressen o sen sova. E fan trötter!

Adjöken!


Kommentarer
Postat av: maria

jag vet jag har också sett Are you scared !! Så jävla dålig knappast bättre dödsscener är SAW filmerna !!!

Postat av: E.

meeh ditt cp ofta ja rulla ändå hela vägen e ju bara nerförbacke hahah:D tack för lånet:D

2007-10-08 @ 15:26:24
URL: http://elinaheikkila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback