gåshud

Fan va de e kallt! Mitt rum e rena kylskåpet. Kmr snart bosätta mej i bastun nere i källaren om de ska fortsätta såhär. Uscha!
Nu ska jag berätta om min toooorsdag. Dagen började som vanligt med halvburren till centralen. Cilla hoppade på burren o vårat samtal bestod mest av våran besvikelse över myggan igår. Inte lika klockrens som stocken programmet! Haha.. Men iaf när vi anlände till centralen stod ninoooo o vänta på oss. Vi hoppade på tåget o bar iväg mot skolan. Blee! Där vare de dags för essä skrivning. Tre FETT jobbiga frågor om medeltiden. Vi satt o skrev TRE timmar i sträck. Vadå död efter! Dom som inte hade historia fick ha kul brandövning o leka i löven på skolgården. Prutt!
Efter historian vare dags för psykologi. Satt som en död fisk o gjorde inte en min typ. Therese ville att jag skulle se glad ut annars blev hon ledsen, så jag smajlade lite falskt haha. Efter alla quazis skrattattacker åt hennes otroligt roliga skämt, var lektionen slut. Då vare lunchdags men jag slösade mina sista ören på en macka o en klubba. Tyckte jag var värd det. Skolans lasagne var inte så lockande. Fast säg nån skolmat som e särsklit lockande, förutom pannkaka dårå!
När lurren va slut vare religiondags. Började med islam idag. Kul! Inte.. Men den lektionen gick rätt snabbt. Och sen va de matteprov som gällde. Det var vinklar, skala och pythagoras sats man skulle kunna. Gick väl sådär. Ett G hoppas jag på annars dör jag. Orkar inte göra omprov lr nåt sånt!
Efter provet åkte vi tåg o buss hem.
När jag kom hem la jag mej på soffan o försökte sova. Skolan dödade verkligen mej idag. Men det gick inge bra o sova för mina dampkatter skulle hoppa på mej o attackera mina armband. Så jag stängde ut dom... När jag precis slumrat in i drömmarnas värld hör jag att de knackar på dörren. Där va syster o sa att jag hade lovat o fälja med o sola. O det gjorde jag! Frös som en gris men de gick över när jag låg o stektes i solariet. Efter solningen åkte vi till maxi o handla lite sen åkte vi hem o åt matis.. Va fettohungrig!
Så har min torsdag sett ut. Intresant höhö! Kom typ nyss ut ur duschen.. Sitter o kollar på south park o äter mandarin! Imorn ere sista dan sen e det LOV.. Bara film, gunnis o sen beachvolleyboll imorn! Not so jobbigt..


Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback