cpsnopp!

JAG ORKAR INTE MER! Asså skolan dödar mej.. Även idag har min dag typ bara bestått av plugg. Nu ere religion som gäller. Typ rena sömnpillret! Men har inte så mkt kvar nu, det sista skriver jag imorn.
Idag va de en cpdag i skolan. Hade "redovisning" i samhälle. Gick super haha! Sen har jag typ blivit trackasserad lr hurfan de stavas, av nina o cilla hela dan. Har fått deras bootysar på mej o nina har typ dödat mej me sina sjuka grejer haha. Men jag står ut me dom för vi e ju trots allt trion ;D!
När jag kom hem vart de soffan på en gång. Sov som en  prins! Vaknade typ 1½ timme senare o började skriva lite religion. Har skrivit asdåligt men jag orkar verkligen inte lägga ner mer tid på plugg just nu. Känns inte som man får nånting för det! Sen var det dags för en dusch, inte lukta usch står högt i kurs, och sen så tajmade jag grey's anatomy på pricken. Ja de va på fitthåret! Och efter det va de ju fråga olle och MYGGAN! Fan va genialiskt program asså haha.. Nu sitter jag o kollar på ett annat väldigt genialiskt program, scrubs:D. Ska snart hoppa i säng o försöka sova.. Kmr inte gå bra!
Imorn e de bajstorsdag igen.. Blee!

Adjö.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback