Cilla är snygg!

Och inte nina. Okejdå lite kanske! OKEJ MYCKET. Snygg, snyggare, snyggast.
Jag har en ny kärlek. Lasse kronér. Cilla har heta drömmar om honom och han brukar vara ombord på bussen. CAUSE I AM WHATEVER YOU SAY I AM, IF I WASN'T THEN WHY WOULD I SAY I AM. IN THE PAPERS THE NEWS ERVERYDAY I AM. I DON'T KNOW IT'S JUST THE WAY I AM. Ni som såg myggan igår förstår.

Jag sitter i skolan med fissnopparna. Dom luktar otvättad ostbåge! Nina vill KANSKE HA EN SNOPP I RUMPAN... JAg har tråkigt! Oj skrev fel. Hon ville ha en falukorv. Nina dreglar klubba-slem!

Jag älskar myggan!

SNOPPHEJDÅ! Nu ska jag joina mina snoppar och kolla på myggan avsnittet från igår.................

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ni är störda skratt flickorna:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback