Bajsväder

Usch vilket deprimerande väder. Har bara legat i soffan o gjort ingeting idag. Inte särsklit intressant o skriva om!
Vid sex åkte jag o elina ner på stan o tog en fika på nancy's. Satt o typ planera vad vi ska köpa på onsdag. Jag har ett extremt shoppingsug nu så jag blir helt tokig. Hoppas det blir en lyckad shoppingdag o inte typ att man kmr hem med ett par strumpor.
Men iaf nu e jag hemma igen o sitter o kollar på vänner. Längtar till kl 22 då ere prison break. Efter  det ska jag nog kolla film :). Inge kul o kolla själv men vad ska man göra :/..
Ha en härlig måndag allesammans!

Hejs♥


Jag vill ha en halloween fest.. GE MEJ DÅ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

höhöh ja men ja komma inte änns hitta strumpisar!!!

2007-10-29 @ 20:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback