BAJS FUCKING CAMELTOE!

Åååh, dagen idag började verkligen bajs!
När vi kom till skolan fick vi reda på att margreth hade bytt ut svenskan och engelskan. Vi skulle egentligen haft svenska första lektionen men ist hade dom engelska ( som vissa inte har, däribland JAG ). Men iaf så gick vi o snacka me margreht om att hon inte hade sagt något för vi hade lixom kunnat haft världens skönaste sovmorgon. Och då sa hon att hon hade lagt papper i klassfacket, men de e ju ofta man kollar där under helgen ?.. Så då blev jag äckligt sur o fick ut mina aggressioner på cameltoen. Men iaf de va bara o acceptera ödet o börja plugga allemansrätten.  Efter typ 1½ timmes hål så började svenskan. Hon bara stod där framme o snacka hela tiden typ.
Efter det vare lurre.. Äckel vårrullar! Uscha.. Sen hade vi prov, allemansrätten. De gick väl rätt så bra! Skrev på allt. Ett G tror jag iaf. Sen skulle vi egentligen ha förskola me gunnis. Men vi åkte hem o jobba istället!
Efter skolan va de ba o sätta sej på tåget. Vi missade tåget med typ 5 sekunder.. Så vi fick vänta en kvart på nästa! Men det va chill. Tågresan va som vanligt helt sär. Jag o nina fick världens skrattattack. Haha! Tror inte jag har garvat sådär mkt. Från hamn till s-tälje c garvade vi hela vägen. Tänker inte ens säga vad vi garva åt för då kmr alla bara eeeeeeeeh (?). Men kul va det!
När jag kom hem satt mamma o räknade lite på köket. Mätgubbarna hade vart här o tagit alla mått! Ska väl upp till ikea nån dag o beställa köket :). Sen hade hon pratat me kattdamerna från katthemmet oxå. En tant kmr på hembesök imorn kl tio. Sen hoppas jag inte att de tar så länge tills vi får kissen.
Nu ska jag fortsätta kolla på ID o mysa med daisy.. Hihi!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback