ANTIKEN!

Jaa, det e de som har gällt idag. Idag va jag ledig. Men ändå så gick hela dagen åt att skriva hemtenta om Antiken. Så sjukt tråkigt.. Och JOBBIGT! Men så går det när man skjuter upp allt till sista dagen. Vi fick lixom uppgiften för två veckor sen. Men nee jag ska va ett pucko o sitta o göra den sista dagen. Bravo!
Nu e jag iaf klar. Lr typ.. Har mvg frågan kvar men den sparar jag tills imorn! Ska ju skicka in den så man har hela dagen på sej imorn oxå. Ganska skönt.
Nu sitter jag o myser med moltas o väntar på att ID ska börja. Har inte kollat på tv på hela dagen. Kors i taket!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: E.

haha va trävligt me antiken jööö:D, ne ja ahr int eheller gjort de:O herre gisses


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback