Usch!

Fan vad allt känns meningslöst just nu. Har inte lust med nånting längre.
Dagarna ser lika dana ut varje dag. Aldrig nåt nytt som händer. Planerna inför helgen sprack ju. Eller planerna för imorn rättare sagt. Ska ju fortfarande till cilla på lördag.

Och min msn e allämnt CP. Jag orkar inte ens va inne längre! Jag installera om de, o då blev allt på norska istället.. Så istället för "- Johanna säger:" Så blir det "-Johanna sier:" ORKA! Allt ger mej bara mer damp. O fortfarande, jag får inte alltid de ni skriver, lr oftast inte. Så jag dissar er inte utan de e min msn som ska cpa sej.
Fan ge mej ett sömnpiller som håller i 10 år. Orkar inte med den här pissiga åldern. Men nu ska jag fortsätta deppa för mej själv. Hoppas ni har det roligare än vad jag har!

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback