Usch!

Ni som inte orkar höra mitt klagande kan sluta läsa nu. Vet ju att de e vissa som inte orkar med det!
Jag mår så sjukt dåligt, för det första är jag sjuk, ont i halsen, ont i kroppen o huvet känns som en jävla ballong. Feber har jag oxå. För det andra känns allt bara allmänt pissigt just nu. Jag bara orkar inte! Vill verkligen komma bort härifrån. Komma bort från skolan, södertälje, allt! En resa skulle sitta så sjukt bra. Gärna en till alanya, gärna en med min kära kompanjon elina. Det skulle vara oslagbart!

Men jag kan ju berätta, för er som e intresserade, hur min dag har varit. Vaknade kl 6.15 o kände att min hals var helt fuckad, o mitt huvud var bombat. Så jag gick upp o sa till mamma att hon skulle sjukanmäla mej. Gick som en jävla zombie tillbaka till sängen. Vaknade igen kl två, o kände exakt lika dant. Men de va bara o traska sej upp. Kände inte för frukost. Mådde illa bara jag såg smörpaketet typ. Så jag la mej i soffan o glodde på tv. Där spenderade jag i princip hela dagen. Eller inte hela dagen. Klockan fyra bytte jag om o så o skulle åka o jobba med elina. Jag var TVUNGEN! Så jag proppade i mej alvedon o magnecyl o satte mej på bussen helt död. Vi åkte som vanligt fem tåget. Va inte särskilt pepp! Allt var klart på ca 3 timmar. Ganska snabbt faktist! Jag o elina har en framtid inom städbranschen.
Vi åkte hem o va hemma typ tio. Mamma kom o hämta oss o lämnade av elina, sen åkte vi till donken o hon köpte mat till mej. Hade inte ätit en smula på hela dan! Så jag var äckligt hungrig kan jag ju informera er om.
När jag fettat i mej maten, så skickade nina ett sms. Då berättade hon att jag hade fått g+ på matteprovet vi hade innan lovet :D. Fatta hur glad jag blev haha!
Men nu ska jag kolla sex and the city, sen får jag se om jag ska sussa lr om jag hittar nåt annat kul o kolla på. Det blir ingen skola imorgon heller för min del!

Adjöken

Jag skulle vilja vara en av er..







Kommentarer
Postat av: Maria

höhö jag hittade den bara, jag sökte liksom på din man :D han e ju skeeeta snygg !!!!

Postat av: E.

EH, ja ge mej alanya sen är licet frid o fröjf!.. haha meeh sluta ja men städning tror ja ska syssla me hela livet vettöööö:D

2007-11-09 @ 15:48:43
URL: http://elinaheikkila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback