trötter

Så! Då va man hemma... Äntligen. Har inte varit hemma på hela dagen. De har vart full rulle.
Började dagen med histora som alla andra torsdagar. Kollade lite på vad jag tänkte fördjupa mej i.  Tänkte ta columbine massakern. Men filip tyckte de va en dålig idé. Han tyckte de va mer samhällskunskap. Men ska snacka me ullrika. De e ju trots allt hon som e våran lärare.
När historian va över vare darre för lurre. Åt inget.. Va inte sugen på chorizo haha! Sen hade vi quaziii. Mycket bättre lektion idag. Vi fick jobba lite själva o sådär! Satt ute o jobba. O då vart de som vanligt sjukt mkt skratt. Jag va fan på topp idag. Haha! Fladdermus grotta oh yeah haha.
När den roliga lektionen va slut hade vi religion. Gjorde ingeting, och efter halva lektionen skulle vi ner till datasalen och göra nån enkät lr va de heter. Fett jobbigt! Sen avslutades skoldagen med matteprov. Gjorde fem uppgifter :o. Fuck om jag inte får G asså! Sen tog vi tåget till centan.. Jag mötte mammi vid hm o vi köpte present till linda som fyllde år igår. Sen så käka vi på nancy's :)! Lika gott som alltid. Sen efter stan åkte vi till linda. Där va fia, mattias o alfons. Haha vilket party! Sen vid halv åtta åkte vi hemmåt. O nu sitter jag här o känner att mina ögon e väldigt trötta. Blir så glad när man tänker att jag kan sova huuuuuuuur länge som helst imorn. Haha, måste bara berätta vad som hände inatt. Jag gick o la mej runt tolv. Sen så typ drömde jag något, o så vaknade jag o trodde att klockan ringde. Så jag gick in på toan o började tvätta ansiktet o gick på toa o sådär. Sen när jag gick tillbaka till rummet o skulle börja sminka mej, så satte jag på tvn o såg att de inte va nå nyhetsmorgon(brukar ha på de för o se om tågen e försenade). O då tänkte jag "whaaaaat?". Sen när jag kollade på klockan så va den HALV TVÅ!! Haha... Ofta jag hade vaknat då lixom? Skitskumt.. Tur att jag inte hann göra mej klar lr nåt. Så jag slängde mej till sängen igen. De va så skönt :)!

Nu ska jag hämta glass o sätta på nån film tror jag. Imorn blir det fredag, o inget speciellt händer tror jag. Men på lördag blir det förhoppningsvis ferre o så ska jag ju på julkonsert och julmarknad på torekällberget. Lillesyrran dansar så man måste ju :P!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: e

hahahah, gick du upp då din lille, synd att du kolla kl:D:D

Postat av: Tessan

haha. men fan va skum dröm.. :P ha en bra dag lilla johannis :D

2007-11-29 @ 21:52:57
URL: http://Theresemansson.blogg.se
Postat av: Anonym

haha men HA HA ditt mongo.. elena du kan stoppa upp en chorizo (duvet vems) i din fisring.
cpmutta!

haha ja, den va rätt skum:D. desamma theres :)

2007-11-29 @ 23:37:19
URL: http://johannaschwerin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback