Så var det fredag igen

Men jag klagar inte :D. Så skönt o slippa skolan! Va som en jävla segboll i skolan idag. Kände mej helt off. Så sjukt trött! Men jag klarade mej igenom dagen. Den va ju inte så lång. Sista lektionen var gympa.. Roligast på hela dagen! Körde lite badminton o sen så dansade nina lite "hiphop". MA BROTHA FROM ANOTHER MOTHA" haha.. Jag dog! Sen vare bara raka vägen hem. Jag typ somnade på bussen lr nåt. Va död iaf!
När jag kom hem åt jag lite, o sen så la jag mej i sängen då va klockan typ två. Somnade på momangen. Vaknade sen fyra timmar senare, klockan kvart över sex. Så jävla skönt o sova! Går inte ens o beskriva.
Men nu sitter jag här. Har precis ätit mat! Kollar lite på idol o så. Ska väl snart börja klä på mej o så o sen åker jag o elina till min syrras lägenhet. Dom e borta över helgen så vi ska dit o kolla film o sådär :). Musigt!
Ha en bra fredag..


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback