let it snow, let it snow, let it snow

Idag när man vaknade o kollade ut igenom fönstret såg man stora snöflingor som flög runt utanför fönstret. Jag blev glad :). Älskar snö! Men bara SNÖ inte SLASK!!
Men iaf, jag gjorde mej i ordning för ännu en dag i skolan. Satte mej på burren o åkte iväg. Vid cillas busshållsplats fanns ingen cilla. Jag blev inte särskilt chockad utan trodde hon bara hade missat burren.... IGEN! Så jag skicka ett mess till henni o fråga var hon höll hus. Då sa hon att hon hade försovit sej och att hon stannade hemma, för hon mådde inte så bra. Jag blev ledsen :(!
Men de va bara o bita ihop o försöka klara sej utan cilla hela dagen. Haha! Nee, men man har ju nina :D.
Men iaf, i skolan började de med historia. Hade Fille idag haha! Han va ju lite finurlig. Jag o nina fick en egen föreläsning om franska revolutionen av honom, eftersom vi inte är där på torsdagen då alla andra ska gå igenom det.
Sen rullade dagen på som vanligt.. Efter lunchen hade vi klassråd, som gick väldans snabbt! Sen skulle vi haft gunnis men vi fick gå hem o jobba. Så vi fick sluta halv två, ist för halv fyra. SKÖNT!
Efter skolan skulle jag egentligen följa med mamma som skulle till veterinären me min mormor och morfars katt busan. Hon ska avlivas :(. Men det blev inte så eftersom de inte fick in henne i transportburen haha. Hon e galen den där tigern! Så jag följde med elina till sthlm. Hon skulle köpa sin jackis som inte fanns i slöddertälje..
Men i sthlm fanns den. De blev en snabbtur i sthlm o sen åkte vi hem.
O nu sitter jag här. Trött som en åsna! Men jag måste hålla mej sysselsatt annars somnar jag på en gång.. Några förslag på vad man kan göra haha?
Imorn är det onsdag, kort dag i skolan! Härligt, härligt...

Pussen!


Kommentarer
Postat av: E.

haha jånas jag vet vad du vill göra hahahh:D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback